вторник, 26 июня 2018 г.

Освіторія

Підсумки тижня в освіті: головні події

Підсумки тижня в освіті: головні події

ЗНО-2018: оголошено результати тестування випускників. Українським центром оцінювання якості освіти визначені та оголошені результати ЗНО з усіх тестових предметів. Результати зовнішнього оцінювання розміщені на інформаційних сторінках учасників.
У МОН задоволені вивченням іноземних мов по-новому. Аналіз результатів пілотування нового держстандарту, свідчить про те, що діти, які вивчають іноземні мови за новим стандартом початкової освіти, не втрачають мотивацію, а вчителі інакше ставляться до роботи.
В Україні хочуть створювати школи при дитячих лікарнях. Міносвіти разом з МОЗ та організацією «Small heart with art» розпочали спільну розробку нормативної бази, що надасть можливість дітям, які тимчасово не відвідують школи через стан здоров’я, продовжувати навчання.
УЦОЯО запрошує експертів з освітніх вимірювань. Український центр оцінювання якості освіти оголосив про набір експертів для участі у спільному проекті фонду «Відродження», метою якого є підготовка аналітичного документа у галузі освітніх вимірювань в Україні.
Школи отримають кембриджські підручники. Підручники з англійської мови британських видавництв Кембриджського університету та MM Publications для учнів перших класів отрималиблизько половини голосів вчителів та претендують на наклад у понад 180 тис. примірників.
Інвестиції у школу зросли майже в три рази, - Гриневич. Міністр освіти і науки заявляє, що МОН послідовно виконує свої зобов’язання щодо реформи шкільної освіти і нарощує обсяг інвестицій в шкільну інфраструктуру та цільові субвенції.
Вступники мають самостійно розраховувати бал атестата. Відтепер випускникам шкіл, які цього року вступатимуть до вишів, необхідно самостійно розраховувати свій середній бал атестата. Правильність обчислення перевірятимуть приймальні комісії навчальних закладів.
Навчальні заклади отримали всі результати ДПА. Школи та коледжі отримали результати державної підсумкової атестації своїх учнів за освітній рівень повної середньої освіти з усіх тестових предметів. Відомості розміщені на сайті Українського центру оцінювання якості освіти.
Учасники ЗНО можуть роздрукувати свої результати. Інформаційна картка учасника ЗНО містить інформацію про результати тестування з усіх предметів та є додатком до сертифіката ЗНО. Документ подаватиметься до приймальних комісій вишів під час вступної кампанії.
В Україні створили оглайн-платформу для вчителів англійської. Для вчителів англійської мови, які навчатимуть першачків з вересня, відкрито спеціальну онлайн-платформу для підвищення кваліфікації. Навчання на платформі стане частиною обов'язкового комбінованого курсу.

1 комментарий:

  1. Моє свідчення Привіт усім. Я тут, щоб засвідчити, як я отримав свою позику у містера Бенджаміна після того, як я кілька разів звертався до різних позикодавців, які обіцяли допомогти, але вони ніколи не видавали мені позику. Поки мій друг не познайомив мене з містером Бенджаміном Лі, пообіцяв мені допомогти, і справді він зробив те, що обіцяв, без жодної затримки. позику і змінило моє переконання. Я не знаю, чи потребуєте Ви якимось чином справжньої та термінової позики, будь ласка, зв’яжіться з паном Бенджаміном через WhatsApp + 1-989-394-3740 та його електронну адресу: 247officedept@gmail.com дякую.

    ОтветитьУдалить