пятница, 7 сентября 2018 г.

Самоосвіта

ЯКИМ Є УКРАЇНСЬКИЙ ВЧИТЕЛЬ СЬОГОДНІ: НІЧОГО, КРІМ ФАКТІВ


Про те, чим живе українських вчитель, скільки часу витрачає на професійну діяльність та чого прагне навчитися, стало відомо завдяки презентації, яка була оприлюднена під час освітньої серпневої конференції. СТАТЬ 96% українських педагогів – жінки. 4% – чоловіки. СІМЕЙНИЙ СТАН 81% українських педагогів – заміжні/одружені. 17% – незаміжні/неодружені. 2% живуть у громадянському шлюбі. СТИЛЬ ТА ІМІДЖ 64% українських педагогів мають волосся середньої довжини або коротку зачіску. 60% вважають найбільш доречним діловий стиль. 58% завжди мають при собі сумку або портфель. 41% носять окуляри. ПОКАЗНИК УСПІШНОСТІ 62% українських педагогів зійшлися на думці, що найвагомішим показником ефективності є успішність учнів. До речі, з ними погоджуються 72% батьків учнів. ПОВАГА ДО ПРОФЕСІЇ На жаль, аж 82% педагогів зізналися, що відчувають недостатню повагу до своєї діяльності. ЧАС, ВИТРАЧЕНИЙ НА ПРОФЕСІЙНУ ДІЯЛЬНІСТЬ На учительські справи педагоги витрачають в середньому 49, 5 годин на тиждень. Якщо відняти 8-годинний сон, виходить, що на вчителювання педагоги витрачають 62% усього свого часу з понеділка по п’ятницю. ПРО ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ На запитання, чи достатньо 150 годин за 5 років для повноцінного професійного зростання (а саме такий обсяг є обов’язковим для підвищення кваліфікації) 37% відповіли «так». 49% педагогів хотіли б збільшити кількість годин на підвищення кваліфікації. СКІЛЬКИ КОШТІВ ВИТРАЧАЄТЬСЯ НА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ В середньому за рік педагоги витрачають на підвищення кваліфікації 2295 гривень (це приблизно 44 гривні на тиждень). Найбільша сума, яка була витрачена – 120 тисяч гривень. БАЖАНІ НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ Володіння іноземною мовою – 45% педагогів. Профілактика професійного вигорання – 43%. Створення нового освітнього простору – 39%. «Наскрізні» навички (навчання протягом життя, вирішення проблем, робота в команді і т. ін.) – 38%. Навички ІКТ для викладання – 33%. Інтеграція дітей з особливими освітніми потребами до процесу навчання – 31%. МАНДРІВКИ ТА РОБОТА ЗА КОРДОНОМ 71% педагогів ніколи не подорожували іншими країнами з туристичною, навчальною чи іншою метою. 88% педагогів не мають досвіду підвищення кваліфікації за кордоном (ні очно, ні дистанційно). Про вільне володіння англійською мовою заявили 11% українських педагогів.



Комментариев нет:

Отправить комментарий