пятница, 16 февраля 2018 г.

Найкоротші в світі розповіді


Одного разу редактор журналу New Time Стів Мосс вирішив провести конкурс, учасникам якого пропонувалося написати розповідь довжиною в 55 слів, але щоб при цьому в тексті зберігалися стрункий сюжет, рівень опрацювання персонажів і незвичайна розв'язка. Він отримав відгук таких масштабів, що за результатами конкурсу вдалося зібрати цілу збірку, що отримав назву «Найкоротші в світі розповіді».

нещасна
Кажуть, зло не має особи. Дійсно, на його обличчі не відбивалося ніяких почуттів. Ні проблиску співчуття не було на ньому, але ж біль просто нестерпна. Хіба він не бачить жах в моїх очах і паніку на моєму обличчі? Він спокійно, можна сказати, професійно виконував свою брудну роботу, а в кінці чемно сказав: «Прополощіть рот, будь ласка».

Ден Ендрюс


рандеву
Задзвонив телефон.
- Алло, - прошепотіла вона.
- Вікторія, це я. Давай зустрінемося біля причалу опівночі.
- Добре любий.
- І будь ласка, не забудь захопити з собою пляшечку шампанського, - сказав він.
- Не забуду, дорогий. Я хочу бути з тобою сьогодні вночі.
- Поспішай, мені ніколи чекати! - сказав він і повісив трубку.
Вона зітхнула, потім посміхнулася.
- Цікаво, хто це, - сказала вона.

Ніколь Веддлі


Чого хоче диявол
Два хлопчики стояли і дивилися, як сатана повільно йде геть. Блиск його гіпнотичних очей все ще туманив їх голови.
- Слухай, чого він від тебе хотів?
- Мою душу. А від тебе?
- Монетку для телефону-автомата. Йому терміново треба було подзвонити.
- Хочеш, підемо поїмо?
- Хочу, але у мене тепер зовсім немає грошей.
- Нічого страшного. У мене повно.

Брайан Ньюелл


доля
Був тільки один вихід, бо наші життя сплелися в надто заплутаний вузол гніву і блаженства, щоб вирішити все як-небудь інакше. Довіримося жеребом: орел - і ми одружимося, решка - і ми розлучимося назавжди.
Монетка була підкинута. Вона брязнула, закрутилася і зупинилася. Орел.
Ми дивились на неї з подивом.
Потім, в один голос, ми сказали: «Може, ще разок?»

Джей Ріп

вечірній сюрприз
Блискучі колготки туго і спокусливо облягали прекрасні стегна - чудове доповнення до легкого вечірньої сукні. Від самих кінчиків діамантових сережок до шкарпеток витончених туфельок на тонких шпильках - все було просто шикарно. Очі з тільки що наведеними тінями розглядали відображення в дзеркалі, і нафарбовані яскравою червоною помадою губи розтягувалися від задоволення. Раптово ззаду почувся дитячий голос:
"Батько?!"

Хілларі Клей


Подяка
Вовняну ковдру, що йому недавно дали в благодійному фонді, зручно обіймало його плечі, а черевики, які він сьогодні знайшов в сміттєвому баку, зовсім не тиснули.
Вуличні ліхтарі так приємно зігрівали душу після всієї цієї холодить темряви ...
Вигин лави в парку здавався таким знайомим його натрудженою старої спині.
«Спасибі тобі, Господи, - подумав він, - життя просто чудова!»

Ендрю Е. Хант


Вища освіта
- В університеті ми просто протирали штани, - сказав Дженнінгс, вимиваючи брудні руки. - Після всіх цих скорочень бюджету вони багато чому вас не навчать, вони просто ставили оцінки, і все йшло своєю чергою.
- Так як же ви вчилися?
- А ми й не вчилися. Втім, можеш подивитися, як я працюю.
Медсестра відкрила двері.
- Доктор Дженнінгс, ви потрібні в операційній.

Рон Баст


вирішальний мить
Вона майже чула, як двері її в'язниці закриваються.
Свобода пішла назавжди, тепер її доля в чужих руках, і ніколи їй не побачити волі.
В голові її замиготіли божевільні думки про те, як добре було б зараз полетіти далеко-далеко. Але вона знала, що сховатися неможливо.
Вона з посмішкою повернулася до нареченого і повторила: «Так, я згодна».

Тіна Мілберн

хованки
- Дев'яносто дев'ять, сто! Хто не сховався, я не винен!
Я ненавиджу водити, але для мене це набагато легше, ніж ховатися. Входячи в темну кімнату, я шепочу тим, хто зачаївся всередині: «стукатися-пали!».
Вони поглядом проводжають мене довгим коридором, і в висять на стінах дзеркалах відбивається моя фігура в чорній сутані і з косою в руках.

Курт Хоман

постільна історія
- Обережніше, дитинко, він заряджений, - сказав він, повертаючись в спальню.
Її спина спиралася на спинку ліжка.
- Це для твоєї дружини?
- Ні. Це було б ризиковано. Я найму кілера.
- А якщо кілер - це я?
Він посміхнувся.
- У кого ж вистачить розуму найняти жінку для вбивства чоловіка?
Вона облизала губи і навела на нього мушку.
- У твоєї дружини.

Джеффрі Уітмор



В лікарні
Вона з шаленою швидкістю гнала машину. Господи, тільки б встигнути вчасно.
Але по виразу обличчя лікаря з реанімаційної палати вона зрозуміла все.
Вона заридала.
- Він у свідомості?
- Місіс Аллертон, - м'яко сказав лікар, - ви повинні бути щасливі. Його останні слова були: «Я люблю тебе, Мері».
Вона глянула на лікаря і відвернулася.
- Дякую, - холодно промовила Джудіт.

Барнабі Конрадеще


початок
Вона була зла на нього. У своїй ідилічне життя вони мали майже всі, але вона жадала одного - того, чого у них ніколи не було. Тільки його боягузтво стояла на заваді.
Потім треба буде позбутися від нього, але поки ще рано. Краще бути спокійною і хитрою. Прекрасна в своїй наготі, вона схопила плід.
- Адам, - тихо покликала вона.

Енріке Кавалітто


вікно
З тих пір, як Риту жорстоко вбили, Картер сидить біля вікна. Ніякого телевізора, читання, листування. Його життя - то, що видно через фіранки. Йому плювати, хто приносить їжу, платить по рахунках, він не покидає кімнати. Його життя - пробігають фізкультурники, зміна пір року, проїжджаючі автомобілі, привид Ріти.
Картер не розуміє, що в оббитих повстю палатах немає вікон.

Джейн ГРВІ


У саду
Вона стояла в саду, коли побачила, що він біжить до неї.
- Тіна! Квіточка мій! Кохання мого життя!
Нарешті він це вимовив.
- Про те!
- Тіна, моя квітко!
- О, Том, і я теж люблю тебе!
Том наблизився до неї, став на коліна і швидко відсунув її вбік.
- Моя квітка! Ти ж настала на мою улюблену троянду!

Хоуп Ей Торрес



У пошуках Правди
Нарешті в цій глухій, відокремленої селі його пошуки закінчилися. У старій хатинці біля вогню сиділа Правда.
Він ніколи не бачив більш старої і потворною жінки.
- Ви - Правда?
Стара, зморщена карга урочисто кивнула.
- Скажіть же, що я повинен повідомити світу? Яку звістку передати?
Стара плюнула в вогонь і відповіла:
- Скажи їм, що я молода і красива!

Роберт Томпкинс

Комментариев нет:

Отправить комментарий