На замітку...
Яка перша реакція вчителя? Як правило, він говорить: «У тебе помилка в четвертому прикладі».
Власне, а що він сказав неправильно? Так і є, учень припустився помилки.
А ось австралійський учитель скаже учневі приблизно наступне: «Молодець! Ти правильно вирішив чотири приклади з п'яти, це дуже добре! Давай тепер разом пошукаємо, що ще можна поліпшити ».
До чого це я веду? Зараз стало модно говорити про компетенції, особливо про позитивне мислення.
Так ось, кращий спосіб школярам освоїти це позитивне мислення, коли дорослі будуть акцентувати увагу на те, що дитина зробила добре, а не те, що він зробив погано.
Але питання у мене такий: Чи поширюється ця думка на дорослих людей?
... І чи є зв'язок між тим, як це питання вирішується в дитинстві, і тим, як це потім виглядає в дорослому житті?
У чому відмінність між нашою і австралійської методикою шкільного навчання?
В нашій школі учень вирішує 5 прикладів і здає їх на перевірку.Яка перша реакція вчителя? Як правило, він говорить: «У тебе помилка в четвертому прикладі».
Власне, а що він сказав неправильно? Так і є, учень припустився помилки.
А ось австралійський учитель скаже учневі приблизно наступне: «Молодець! Ти правильно вирішив чотири приклади з п'яти, це дуже добре! Давай тепер разом пошукаємо, що ще можна поліпшити ».
До чого це я веду? Зараз стало модно говорити про компетенції, особливо про позитивне мислення.
Так ось, кращий спосіб школярам освоїти це позитивне мислення, коли дорослі будуть акцентувати увагу на те, що дитина зробила добре, а не те, що він зробив погано.
Але питання у мене такий: Чи поширюється ця думка на дорослих людей?
... І чи є зв'язок між тим, як це питання вирішується в дитинстві, і тим, як це потім виглядає в дорослому житті?
Комментариев нет:
Отправить комментарий