вторник, 27 февраля 2018 г.

На замітку...

У чому відмінність між нашою і австралійської методикою шкільного навчання?

В нашій школі учень вирішує 5 прикладів і здає їх на перевірку.

Яка перша реакція вчителя? Як правило, він говорить: «У тебе помилка в четвертому прикладі».

Власне, а що він сказав неправильно? Так і є, учень припустився помилки.

А ось австралійський учитель скаже учневі приблизно наступне: «Молодець! Ти правильно вирішив чотири приклади з п'яти, це дуже добре! Давай тепер разом пошукаємо, що ще можна поліпшити ».

До чого це я веду? Зараз стало модно говорити про компетенції, особливо про позитивне мислення.

Так ось, кращий спосіб школярам освоїти це позитивне мислення, коли дорослі будуть акцентувати увагу на те, що дитина зробила добре, а не те, що він зробив погано.

Але питання у мене такий: Чи поширюється ця думка на дорослих людей?

... І чи є зв'язок між тим, як це питання вирішується в дитинстві, і тим, як це потім виглядає в дорослому житті?

Комментариев нет:

Отправить комментарий