четверг, 15 февраля 2018 г.

Думки Л. Гріневич:

Сьогодні протягом дня мене вже кілька разів спитали про молитовний сніданок у Вашингтоні, мовляв, підстава для поїздки - молитовний сніданок, а я розповіла про весь вашингтонський візит, окрім цього.
Виправлю несправедливість. Дійсно, я брала участь у заходах молитовного сніданку. Це для мене було вперше, і я мала можливість переконатися, наскільки такі заходи є важливими.
По-перше, це був неймовірний майданчик для встановлення важливих дипломатичних зв’язків та налагодження особистих контактів між парламентарями, урядовцями й іншими поважними людьми з різних країн. Для українського представництва молитовний сніданок став ареною, де відстоювалися наші інтереси. Наприклад, визнання Америкою Голодомору актом геноциду українського народу. І з політичної точки зору, і з точки зору історичної справедливості нам потрібне це визнання. Саме в межах таких заходів, через встановлення особистих зв’язків, такі ініціативи і знаходять своє втілення, адже одна справа - реагувати на заклики та аргументи абстрактних осіб з-за океану, зовсім інша - на позицію знайомої вам людини.
Ще одне важливе спостереження. Молитовний сніданок - уособлення шани та поваги США до власних традицій державотворення, до настанов, залишених їхніми батьками-засновниками. Цей захід проходить щорічно з 1953 року, він підкреслює важливість цінностей в управлінні державою. Цінності і традиції молитовних сніданків нагадують чиновникам про межі, за які неможливо переступати. В результаті, це впливає на антикорупційну політику, ставлення людей до своєї праці, відповідальність, з якою кожна людина несе свій обов’язок. І цьому варто було б повчитись.
До слова, я мала нагоду поспілкуватись з Президентом і Віце-президентом (Dr. Shirley Hoogstra and Dr. Rick Ostrander віповідно) Ради США з питань християнських коледжів та університетів. У цих закладах навчають управлінців не лише зі знаннєвої точки зору, а й ґрунтуючись на ціннісних засадах. Це вкрай цікавий досвід.
Тому я хочу щиро подякувати місії Євразія, а також Павло УнгурянSergey Rakhuba та Михайло Черенков за можливість відвідати Вашингтон, дізнатись про нове та провести багато важливих зустрічей. Такі ініціативи примножують у світі мир та злагоду.
Дякую вам.
Світлина від Лілії Гриневич.

Комментариев нет:

Отправить комментарий