Є така думка
Заборони для педагогів: 5 речей, які не варто робити вчителю
НЕ ЗАТРИМУЙТЕ УЧНІВ ПІСЛЯ ДЗВІНКА НА ПЕРЕРВУ
Про що варто задуматися педагогу? В першу чергу над тим, чому він не встиг укластися у відведений для уроку час.
НЕ СВАРІТЬ ДИТИНУ ЧЕРЕЗ ШКІЛЬНУ ФОРМУ АБО «ТОМУ ЩО НЕ ЗДАВ ГРОШЕЙ»
Чому не варто так робити? Ви поставите учня в незручне становище, він може замкнутися, засмутитися. А там і до комплексів рукою подати.
Як бути? Спокійно і ласкаво попросіть дитину, щоб вона передала батькам, що бажано дотримуватися дрес-коду. А якщо це не допоможе, то розмовляти треба вже безпосередньо з батьками.
НЕ ПЕРЕСТАРАЙТЕСЯ З КОНТРОЛЕМ
Не потрібно плутати відповідальність за дітей з прагненням їх у всьому контролювати (наприклад, «Сходіть в туалет на перерві, а то на уроках будете проситися» або «Доїдайте все, що в тарілці»). У віці 7-10 років діти вже цілком усвідомлюють, що їм потрібно і чого вони хочуть. Звичайно, це не означає, що контролювати дітей не потрібно взагалі: робити це необхідно тільки в тих випадках, коли мова йде про їхню безпеку.
Чому не варто так робити? Гіперопіка часто дратує дітей і псує стосунки між учнем і педагогом. І ще – якщо школяреві постійно вказувати, що йому робити, то звідки у нього з’явиться самостійність?
Як бути? Контролюйте тільки те, що дійсно важливо: щоб діти не залишали територію школи, щоб не билися, не піднімалися на високі турніки тощо. А в іншому – розслабтеся і займіться чимось більш приємним.
НЕ ТИСНІТЬ!
«Ти не вийдеш з класу, поки не доробиш», «Хто не зробить стінгазету, отримає двійку». Змушувати і примушувати не можна. По-перше, після таких слів бажання щось робити взагалі пропаде, по-друге, найчастіше подібні формулювання викликають протест, коли хочеться зробити якраз навпаки.
Як бути? Як завжди – розібратися, чому учні не хочуть щось робити. І спробувати зацікавити їх або знайти альтернативу.
НЕ ВИЧИТУЙТЕ ДОРОСЛИХ У ПРИСУТНОСТІ УЧНІВ
Не важливо, хто це – ваш колега або хтось із батьків. По-перше, це неетично, по-друге, ви ставите в незручне становище як дітей, так і дорослого. Намагайтеся завжди займати нейтральну позицію, а з кожною проблемою розбиратися індивідуально і віч-на-віч.
Комментариев нет:
Отправить комментарий