ОСВІТА В УМОВАХ КАРАНТИНУ
Настала епоха дистанційного навчання – вчителям доведеться опановувати нову компетенцію, – Володимир Співаковський
Дистанційне навчання є одним із проявів нової інформаційної епохи. Не всі педагоги позитивно сприйняли такий формат навчання, протезупинити науково-технічний прогрес не можна, і вчителям доведеться опановувати нову компетенцію. .
Чому ж у педагогів формується здебільшого формується негативне ставлення до онлайн-освіти?
Одні говорять, що їх не вчили дистанційному навчанню і вони не знають, що
робити, бояться та не хочуть пробувати нове.
Другі вважають, що онлайн - це явище випадкове, недовговічне і скоро
відійде, тому сенсу морочити голову дітям та вчителям немає.
На думку третіх дистанційне навчання – це профанація (зневажливе,
нешанобливе ставлення), воно шкідливе, карикатурне і не дає потрібних знань
школярам.
Четверті не готові технічно, тому що в них немає потрібного ПК, інтернету,
відеокамери, навушників і взагалі ніяких умов ні вдома, ні в школі.
П’ятим не хочеться виходити зі своєї зони комфорту і змінювати свій звичний
образ життя.
Шості визначили, що під час онлайн-занять до вчителів більш високі вимоги:
варто готувати відеоролики, короткі конспекти, вміти оперуватись поштою,
Вайбером та платформою Zoom.
Сьомі засмутились, що потрібно виконувати додаткову неоплачувану роботу.
Проте, попри всі негативні відгуки про онлайн-навчання, зупинити
науково-технічний прогрес не можна. З часом все зміниться, і вчителям
доведеться опановувати нову компетенцію – навчання в онлайн-просторі.
Комментариев нет:
Отправить комментарий