понедельник, 29 января 2018 г.

Задумайтесь!

Багатий чоловік образив її професійний вибір. Відповідь жінки бездоганна! 

Він не знав, що відповісти …

Компанія друзів зібралася за вечерею. І один з них, гендиректор, вирішив обговорити проблему освіти. Він сказав:
– Чому дитина може навчитися у того, хто вирішив, що кращий варіант для нього в цьому житті – стати вчителем?
І щоб підкреслити свою точку зору, він звернувся до іншого гостя:
– Бонні, ти ж вчителька. Скажи чесно, чим ти займаєшся на роботі?
Бонні, яка була всім відома як дуже чесна і відкрита людина, відповіла:
– Хочеш дізнатися, чим я займаюся?
(Вона зробила паузу, а потім почалося …)
Ну, я змушую дітей працювати більше, ніж вони коли-небудь думали, що зможуть. Я ставлю навіть біля поганих оцінок плюси, щоб вони відчували себе переможцями. Я змушую дітей спокійно сидіти 40 хвилин, тоді як батьки і на 5 хвилин не можуть посадити свою дитину без допомоги гаджетів. Ти дійсно хочеш знати, що я роблю?
(Вона знову витримала паузу і подивилася в очі кожному за столом)
Я вчу дітей дивуватися.
Я вчу дітей задавати питання.
Я вчу їх вибачатися.
Я вчу їх поважати себе та інших і завжди нести відповідальність за свої вчинки.
Я вчу їх вчити, а потім змушую писати. Друк на клавіатурі – це ще не все.
Я змушую їх читати, читати і ще раз читати.
Я змушую їх думати про себе, адже вони повинні користуватися мізками, які їм дав Бог, а не калькулятор.
Я роблю свій клас місцем, де мої учні відчувають себе в безпеці.

І, нарешті, я даю їм зрозуміти, що якщо вони будуть розвивати свої таланти, наполегливо працювати і прислухатися до свого серця, то обов’язково досягнуть успіху в житті.
(Бонні зробила останню паузу і продовжила)
І коли люди засуджують мене за те, що я роблю, я не звертаю на них ніякої уваги, тому що це говорить про їх неосвіченість.
Ти хочеш знати, чим я займаюся? Я виховую ваших дітей і готував їх до того, щоб вони стали генеральними директорами, лікарями та інженерами. А чим займаєтеся ви, пане гендиректор?
Він не знав, що відповісти …
Не вчіть дітей бути багатими. Навчайте їх бути щасливими і розрізняти цінність і ціну речей. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий