понедельник, 24 мая 2021 г.

ПІДСУМКИ ТИЖНЯ В ОСВІТІ: ГОЛОВНІ ПОДІЇ

В Україні триває основна сесія зовнішнього незалежного оцінювання. У понеділок 24 травня відбулось тестування з трьох іноземних мов – німецької, французької та іспанської.
Тести з іноземних мов складалися з 59 завдань, на виконання яких учасникам було відведено 150 хвилин.
Максимальна кількість тестових балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання сертифікаційної роботи – 72 бали.
За вибором випускника результат виконання завдань сертифікаційної роботи може бути зарахований як державна підсумкова атестація з німецької, французької або іспанської мови.
З метою інформування учасників зовнішнього незалежного оцінювання 25 травня будуть опубліковані правильні відповіді на завдання тесту. Див. розділ Відповіді на тести ЗНО.
Установлення порога «склав/не склав» для тестів з іноземних мов відбудеться 17 червня. Цього ж дня будуть опубліковані таблиця відповідності тестових балів оцінкам за шкалою від 1 до 12 балів та таблиця переведення тестових балів з іноземних мов у рейтингову оцінку за шкалою від 100 до 200 балів.
Результати тестування будуть розміщені на інформаційних сторінках учасників ЗНО 18 червня.
Після цього заклади освіти отримають результати державної підсумкової атестації своїх учнів з німецької, французької та іспанської мови.
Учасники тестування, які не змогли взяти участь у зовнішньому оцінюванні через об'єктивні причини, можуть до 28 травня подати до регіонального центру, у якому проходили реєстрацію, документ, що підтверджує причину неучасті в основній сесії, та відповідну заяву.
Додаткове тестування з німецької мови відбудеться 2 липня, з іспанської мови – 5 липня, з французької мови – 6 липня.
МОН оцінює рівень падіння якості середньої освіти у 8%
Про це заявив міністр освіти Сергій Шкарлет в інтерв’ю РБК-Україна.
За словами міністра, дистанційна освіта ніколи не замінить повноформатного очного спілкування. Але вона є можливістю не зупиняти освітній процес під час, наприклад, «червоних» зон карантину, коли відвідування навчальних закладів заборонено.
«У цілому ми приблизно на 8% відсотків оцінюємо падіння якості, але це насправді не критично. Ми розуміли, що якість освіти в будь-якому випадку буде падати. Від чого це залежить? Є трикутник – учень, вчитель і сім'я. Перш за все від первинних навичок і того, що заклала сім'я дитині, у принципі, первинно буде залежати весь процес навчання. Якщо батькам не байдуже, у будь-якому випадку навіть у дистанційній освіті втрата якості не критична», – наголосив Сергій Шкарлет.
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий