вторник, 5 ноября 2019 г.

ЦІКАВИЙ ДОСВІД
Світлина від Ранкова освіта.
Американська вчителька Елль Діл (Elle Deal) попросила учнів п'ятого класу продовжити фразу «Я хочу, щоб мій учитель знав». Анонімні відповіді школярів її здивували, і вона поділилася ними на своїй сторінці в Facebook.
Діти відповідали: «Я хочу, щоб мій учитель знав, мій тато знаходиться у в'язниці, і я не бачив його багато років».
«Я хочу, щоб мій учитель знав, я іноді не обідаю, бо моя мама працює, а я не знаю, як включити плиту».
«Я хочу, щоб мій учитель знав, я сплю в одному ліжку з сестрою. Іноді вона мочиться, а я відчуваю неприємний запах».
«Я хочу, щоб мій учитель знав, ми з братом ділимо одну пару кросівок на двох, тому я не завжди можу ходити на заняття в спортзал».
«Я хочу, щоб мій учитель знав, мені подобається ходити в школу, тому що тут не кричать, як у мене вдома».
За словами вчительки, цей урок вчить тому, що потрібно більше задавати питання і слухати інших людей.
«Нам потрібно навчитися дивитися на речі з точки зору інших людей. Потрібно давати більше, ніж ми отримуємо».

Комментариев нет:

Отправить комментарий