пятница, 6 июля 2018 г.

Засвоювати навчальний матеріал можна граючись. Повірте, цікаво буде як учням, так і вчителям.
ПРЕС-КОНФЕРЕНЦІЯ
Урок у вигляді прес-конференції – цікава задумка. Якщо це урок літератури, прес-конференцію можна провести з автором певного твору, роль якого виконуватиме один з учнів, а всі інші будуть ставити запитання як журналісти.
Вони можуть поцікавитися фактами біографії, творчості, розпитати, як виникла ідея для написання того чи іншого роману (повісті, вірша) та висловити власну інтерпретацію. Звичайно ж, до прес-конференції слід  добре підготуватися, щоб і питання, і відповіді були цікавими та достовірними.
Такі ж прес-конференції можна проводити на уроці хімії (запросити, приміром, на прес-конференцію Менделєєва), фізики (Ньютона) або геометрії (Піфагора).
ЧАРІВНА ВАЛІЗАУчитель пропонує учням здогадатися, кому належить валіза, називаючи речі, які у ній лежать. Або інший варіант: здогадатися, що лежить у валізі, називаючи факти про цю річ.
Наприклад, на уроці літератури можна спитати, кому могла б належати валіза з гострим маленьким ножичком та хутровою муфтою (розбійниця із «Снігової кролеви»).
На уроці біології заховати у чарівну валізу мікроскоп та запропонувати учням здогадатися, перелічуючи певні факти: «Вперше цей предмет з’явився в 1590 році завдяки голландському оптику  Янсону»;  «Масове виробництво цих предметів налагодив знаменитий учений Галілео Галілей у 1612 році» і так далі.
ДАЙТЕ ВОЛЮ ФАНТАЗІЇЦя гра більше підходить для уроків літератури. Учням пропонується продовжити сюжет тієї чи іншої історії на свій розсуд. Проте слід враховувати іхарактер персонажів, і обставини, у яких вони перебувають, щоб сюжет виглядав правдоподібним та не змусив аудиторію сказати вам “Не вірю!”.
“БЛЕФ-КЛУБ”, АБО “ВІРЮ-НЕ ВІРЮ”Чудова гра на перевірку знань. Учитель читає певні формулювання, частина з яких правильна, а частина – ні. На цій грі одразу видно, хто з учнів справді знає, а хто намагається просто здогадатися або відгадати.
ГРА “РЕСТАВРАЦІЯ”Учитель роздає учням тексти зі скороченнями, умовними позначками, без знаків пунктуації та з пропусками загальноприйнятих слів. Завдання учнів – “реставрувати” текст та доповнити його.

Комментариев нет:

Отправить комментарий