ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Проектна діяльність на уроці історії. Створення сторінок історичних діячів для «Facebook»
Ви обожнюєте свій предмет, а ваші учні — фанатіють у соціальних мережах! Оберніть їхню пристрасть собі на користь. Гарантуємо — їм сподобається! Ось як це робить Lindsey Daly. Більше про неї дізнайтеся за посиланням: https://www.weareteachers.com/author/lindseydaly/
Цей проект є універсальним. Його можна застовувати під час вивчення тем з різних предметів.
План Fakebook* уроку: крок за кроком
Тут ви бачите проекти шестикласників з теми «Стародавній Єгипет». Педагог не обмежує учнів, даючи їм змогу їм використовувати сучасні фрази та хештеги. Головне — історична достовірність.
Структура сторінки
- Фото профілю.
- П’ять статусів у стилі Facebook. Наприклад: «Хатшепсут дорогою до Пунта».
- Три історичні факти про діяча. Наприклад: «Сенусрет обожнює родовища золота й аметисту».
- Три коментарі від уявних людей, підлеглих фараона. Наприклад: «Тупст прокоментував Рамзеса II: “Дякуємо, що борониш нас від ворогів! Ти — славетний воєначальник!”»
Матеріали
Дайте їм змогу скористатися тим, чим заманеться! Сторінка Fakebook на шматку плакатної дошки, шпалерах, у Документах Google (формат: два стовпчики) або Google Drawings? Звісно, так! Важливо, щоб це було просто, доступно й зручно. Обізнаніші діти користуються іншими програмами.
У Інтернеті є кілька шаблонів, доступних для онлайн-сторінок Fakebook. Однак, у них є вади з функцією збереження. Можна втратити всю роботу.
Рубрики
Хай вигадають самі! Мета будь-якого творчого завдання в тому, аби учні винайшли власне унікальне обличчя проекту.
Оцінювання
Рівень досягнень / Вимоги | Вищий | Достатній | Середній | Гарна спроба! | ||||||
Композиція й естетичний вигляд | Сторінка охайна, добре структурована, текст розбірливий | Сторінка охайна, добре структурована | Структура має 1–2 вади | Необхідно розмістити інформацію послідовно | ||||||
Наповнення | Сторінка містить усю необхідну інформацію. Є додатковий матеріал | Сторінка містить усю необхідну інформацію | Учень знехтував 1–3 вимоги | Проектові бракує більше 3-х необхідних елементів | ||||||
Надійність інформації | Уся інформація достовірна й доречна | Наявна 1 фактична помилка | Наявні 2–3 фактичні помилки | Наявні понад 3 фактичні помилки | ||||||
Грамотність | Граматичні й орфографічні помилки відсутні | Наявні 2–3 граматичні або орфографічні помилки | Наявні 3–5 граматичні або орфографічні помилки | Наявні понад 5 граматичних або орфографічних помилок | ||||||
Використання навчального часу | Учень використовує навчальний час для виконання завдання, працює зосереджено | Учень використовує навчальний час належним чином, проте час від часу йому бракує уваги | Учень часто відволікається від роботи | Учневі важко організувати себе до роботи, АБО завдання не виконав |
Цей проект може стати величезним хітом у вашому класі. Знайдіть свою тему. Найкраще в цьому завданні те, що його виконувати ВЕСЕЛО! Це чудова форма підсумкового оцінювання знань для вчителів і цікава, творча діяльність для дітей.
Комментариев нет:
Отправить комментарий