четверг, 30 мая 2019 г.

ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ

Проектна діяльність на уроці історії. Створення сторінок історичних діячів для «Facebook»

Ви обожнюєте свій предмет, а ваші учні — фанатіють у соціальних мережах! Оберніть їхню пристрасть собі на користь. Гарантуємо — їм сподобається! Ось як це робить Lindsey Daly. Більше про неї дізнайтеся за посиланням: https://www.weareteachers.com/author/lindseydaly/
Цей проект є універсальним. Його можна застовувати під час вивчення тем з різних предметів.
План Fakebook* уроку: крок за кроком
Тут ви бачите проекти шестикласників з теми «Стародавній Єгипет». Педагог не обмежує учнів, даючи їм змогу їм використовувати сучасні фрази та хештеги. Головне — історична достовірність.
Структура сторінки
  • Фото профілю.
  • П’ять статусів у стилі Facebook. Наприклад: «Хатшепсут дорогою до Пунта».
  • Три історичні факти про діяча. Наприклад: «Сенусрет обожнює родовища золота й аметисту».
  • Три коментарі від уявних людей, підлеглих фараона. Наприклад: «Тупст прокоментував Рамзеса II: “Дякуємо, що борониш нас від ворогів! Ти — славетний воєначальник!”»
Матеріали
Дайте їм змогу скористатися тим, чим заманеться! Сторінка Fakebook на шматку плакатної дошки, шпалерах, у Документах Google (формат: два стовпчики) або Google Drawings? Звісно, так! Важливо, щоб це було просто, доступно й зручно. Обізнаніші діти користуються іншими програмами.
У Інтернеті є кілька шаблонів, доступних для онлайн-сторінок Fakebook. Однак, у них є вади з функцією збереження. Можна втратити всю роботу.
Рубрики
Хай вигадають самі! Мета будь-якого творчого завдання в тому, аби учні винайшли власне унікальне обличчя проекту.
Оцінювання
 Рівень досягнень / Вимоги Вищий Достатній Середній Гарна спроба! 
 Композиція й естетичний вигляд Сторінка охайна, добре структурована, текст розбірливий Сторінка охайна, добре структурована Структура має 1–2 вади Необхідно розмістити інформацію послідовно 
 Наповнення Сторінка містить усю необхідну інформацію. Є додатковий матеріал Сторінка містить усю необхідну інформацію Учень знехтував 1–3 вимоги Проектові бракує більше 3-х необхідних елементів 
 Надійність інформації Уся інформація достовірна й доречна Наявна 1 фактична помилка Наявні 2–3 фактичні помилки Наявні понад 3 фактичні помилки 
 Грамотність Граматичні й орфографічні помилки відсутні Наявні 2–3 граматичні або орфографічні помилки Наявні 3–5 граматичні або орфографічні помилки Наявні понад 5 граматичних або орфографічних помилок 
 Використання навчального часу Учень використовує навчальний час для виконання завдання, працює зосереджено Учень використовує навчальний час належним чином, проте час від часу йому бракує уваги Учень часто відволікається від роботи Учневі важко організувати себе до роботи,
АБО завдання не виконав
 
Цей проект може стати величезним хітом у вашому класі. Знайдіть свою тему. Найкраще в цьому завданні те, що його виконувати ВЕСЕЛО! Це чудова форма підсумкового оцінювання знань для вчителів і цікава, творча діяльність для дітей.

Комментариев нет:

Отправить комментарий