понедельник, 8 октября 2018 г.

Є така думка

1. майже безумовно всі погоджуються, що простір освіти майбутнього - це не вивчення установи, а екосистема. це викладено, наприклад, "оствальда" професії вчителя - вони можуть стати будь-яким дорослого з будь-якою експертизою. і оствальда ідеї "тренувального простору" - вони можуть стати будь-яким (багатофункціонального) простору в місті.

2. звідси ще один цікавий висновок полягає в тому, що головне завдання не створювати навчальні програми чи технології, але створювати і підтримувати культуру постійне навчання і мислення, орієнтовано у напрямку росту і розвитку, кожного громадянина міста. кожен дорослий стає підзвітність партнером, відповідального партнера, відповідального за кожну дитину в місті, щоб мати максимальне розуміння / досвід всього, що з ним відбувається.

3. ніхто не бачить майбутнього освіти через призму освітньої техніки. при цьому - лідери самих додаткових шкіл активно застосування edtech в навчання. але цифрова та інша технологія #раптововиявилось, що буде неактуально, та важливий людський досвід, зв 'яжіться з людьми між собою, вже, співчуття, любов' ю та радістю. ... у світі є швидка зміна до "людяності" в освіті.
https://www.facebook.com/luksha/posts/10155584700776784

Комментариев нет:

Отправить комментарий