понедельник, 6 сентября 2021 г.

ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ

Посібник «Параметр в завданнях: просто чи складно?»
Посібник містить 240 завдань з повним поясненням, в тому числі завдання, що пропонуваличь на сесіях ЗНО. Посібник розрахований на учнів 10-11 класів, вчителів, репетиторів та всіх зацікавлених

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfD5wG45wIjwKqWSc_oiZ5XuwDYWwmIJsEJlEVBJ4-Rm_70rw/viewform?fbclid=IwAR1XJUuIurcXHCR0z4_tFxQu88od59TixjgLMx-9Xa3VOwd3lWvbS1RZnOU

🔗 Посилання на пост в Фейсбуці, де Ви можете отримати більш детальну інформацію, залишити коментар чи задати питання:
https://www.facebook.com/GremiumEd/posts/532494001490578


ЗМІСТ
🔹 Вступ 2
🔹 Лінійні рівняння, нерівності та їх системи з одною та двома змінними з параметром 5
🔹 Завдання з параметрами у квадратних рівняннях, модуль 13
🔹 Взаємне розташування коренів квадратного рівняння 31
🔹 Графічне розв’язування рівнянь із параметрами 38
🔹 Ірраціональність у завданнях з параметрами 49
🔹 Найпростіші завдання з параметром в тригонометрії 71
🔹 Аналітичне розв’язання тригонометричних завдань з параметром 78
🔹 Дослідження кількості розв’язків аналітичним методом 109
🔹 Задачі, що пов’язані з поняттями «слідування» та «рівносильність» 118
🔹 Параметр, як рівносильна змінна 123
🔹 Властивості функцій в тригонометричних задачах з параметром 126
🔹 Тригонометрична підстановка в задачах 143
🔹 Графічні методи у завдання з певною кількістю розв’язків 147
🔹 Квадратична функція в тригонометричних завданнях з параметрами 161
🔹 Завдання з прихованим параметром та параметр в рівняннях, що мають скінчену множину розв’язків 173
🔹 Застосування похідної при розв’язуванні тригонометричних завдань з параметром 178
🔹 Параметр у завданнях з оберненими тригонометричними функціями 187
🔹 Координатний метод розв'язування тригонометричних нерівностей 189
🔹 Показникові та логарифмічні завдання з параметрами 199
🔹 Застосування похідної для розв’язування рівнянь з параметрами 221
🔹 Розв’язування різних завдань з параметрами 226
🔹 Відповіді 231

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий