четверг, 29 декабря 2022 г.

 ПРОФЕСІЙНЕ ЗРОСТАННЯ ПЕДАГОГА

Навчання впродовж життя — одна з ключових компетентностей, яка має бути сформована в учнів. Утім два роки карантинних обмежень та повномасштабна війна з майже тотальною «дистанційкою» оголили проблему з розвитком цієї компетентності.

Дослідження якості організації дистанційного навчання у школах показало: невміння самостійно вчитися стало однією з основних проблем, що спричиняють труднощі під час дистанційного навчання, а також впливають на успішність учнів. На це під час опитування вказав 61% учителів початкової школи у селах та містах, а 67% вчителів 5-11-х класів у містах поставили цей чинник на перше місце, як так само вважають 53% педагогів 5-11-х класів у селі.

Результати дослідження підтвердили, що учні мають труднощі з умінням планувати й організовувати свою роботу, розподіляти час та доводити справу до кінця. Ці уміння дають змогу учням виконувати навчальні задачі, тобто забезпечують уміння вчитися. Окрім того, для уміння вчитися важливі такі якості особистості, як самостійність, уважність, вольова регуляція, ініціативність, мотивація, відповідальність, працелюбність.

Державна служба якості освіти спільно з експертами ініціативи «Збереження доступу до шкільної освіти», що впроваджується в межах проекту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe, Support to Ukraine’s Reforms for Governance) пропонують поради вчителям, батькам і дітям для розвитку уміння вчитися.

Докладно👉 https://bit.ly/3j117BX

#ЯкістьОсвіти #ЯкіснаШкола



Комментариев нет:

Отправить комментарий