среда, 15 февраля 2023 г.

 

ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ 

  Сучасні школярі цінують легкий доступ до інформації та віддають перевагу яскравому феєричному контенту. Тож не дивно, що великі літературні твори зі шкільної програми не викликають у них радісних емоцій та задоволення. Як організувати захопливий та корисний освітній процес, що надихатиме учнів на навчання? 

Створення гучних заголовків

В епоху стислих інформаційних продуктів і мікроблогів навіть один погляд на об'ємний літературний твір викликає у школярів відчуття розгубленості. А якщо спробувати захопити їхню увагу яскравим газетним заголовком, який пов'язаний із темою твору? Або запропонувати їм його придумати? Насправді цей спосіб може бути дуже ефективним, адже він навчає учнів систематизувати знання та пов'язувати розрізнені сюжетні лінії воєдино.

Зіставлення подій твору та сучасності

Може здатися, що осучаснення класичного сюжету є неефективним способом мотивації учнів до роботи. Запропонуйте учням уявити популярного блогера, зірку соцмереж або комп'ютерного генія у ролі головного героя й подумати, як би він поводив себе під час подій, описаних у творі. 

Перетворення персонажів на крутих героїв комп'ютерних ігор

Покоління геймерів із задоволенням перевтілюється в улюблених героїв та завзято шукає спосіб перемогти своїх супротивників у грі. А багато літературних творів містять різного роду критичні ситуації протистояння між добром і злом. Тож чому б не запропонувати учням перенести сюжет у площину віртуальної гри та створити нові образи літературних героїв? І нехай їхнє трактування характеру того чи іншого персонажа буде далеким від ідеального, створення такої історії є безперечно корисним. 

Джерело інформації



ЯК І ДЕ ОРГАНІЗУВАТИ ЦІКАВИЙ ОНЛАЙН-УРОК

Тож для комунікації навч альні заклади обирають одну чи дві платформи, щоби всі дані про навчальний процес були в одному місці. А як наповнити урок, звідки взяти додаткові матеріали, тести чи презентації – вчителі не обмежені у виборі.

Пропонуємо найпопулярніші серед освітян онлайн-платформи, які допоможуть організувати дистанційне навчання, приміром, вести журнали та комунікувати з учнями:

HUMAN – система допомагає вести електронний документообіг, проводити онлайн-уроки, здавати та перевіряти домашні завдання, отримувати від учнів зворотний зв’язок та спілкуватися. Вчителі можуть створювати на платформі власні уроки та користуватися ними далі. Базова версія програми безоплатна, її функціоналу вистачає для дистанційного навчання.
Prosvita – освітня платформа з безплатним стартовим пакетом послуг для державних шкіл, дає доступ із будь-якого електронного пристрою до щоденника та навчальних досягнень, освітніх матеріалів, онлайн-уроків та домашніх завдань. Батьки бачать успіхи дитини та виконання домашки, а учні бачать свої завдання та можуть завантажити їх навіть із телефона.
Google classroom – безплатний вебсервіс, створений Google для закладів освіти. Вчителі можуть створювати та перевіряти завдання, які зберігаються в окремих папках учнів на Google-диску. Дані про виконані школярами завдання постійно оновлюються, вчителі можуть залишати коментарі до перевіреної роботи.
MOODLE – навчальна платформа, де є змога представляти навчальний матеріал у різних форматах (текст, презентація, відеоматеріал, вебсторінка); тестувати та опитувати школярів із використанням запитань закритого і відкритого типу; виконувати завдання з можливістю пересилати відповідні файли. Користування сервісом не потребує оплати.

Джерело інформації



Комментариев нет:

Отправить комментарий